Dag 5

 Kulturkompetencer:

  • læse
  • skrive
  • regne
  • it
didaktisk design er at formgive undervisningen
didaktiske hv-spørgsmål

Gilly Salmon
5 stage model.
  1. Acces and motivation - adgang og motivation - ift vores eget projekt må motivationen for eleverne være at på sigt få en læreplads og dette projekt kan hjælpe dem i gang med praktikplads søgning.
    Vi skal sørge for de har adgang til de platforme de skal brug undervejs, både tegnefilms programmet og Padlet.

  2. Team building- online socialisering - Her kan vi evt lave en personlighedstest (evt belbins) hvor der ud fra deres svar bliver delt grupper. 

  3. Information Exchange - informations udvekling - Her skal de lave rolle spil. ca en halv time til hver tema og grupperne rotere plads så de kommer igennem alle 5.

  4. Knowledge Construction - videnskonstruktion - Her skal de så bruge deres opsamlede viden fra rolle spillene til at konstruere en tegne film.

  5. Review - vidensudvikling - Til sidst skal vi se filmene sammen og via padlet skal vi lave evaluering.
    være spicifikt på hvad evalueringen går ud på. Hvorfor er det godt?
Carpe diem

Blueprint - hvad vil vi?

Hanne havde oprettet en Padlet til os. :)

Vi har lavet denne Padlet i vores studiegruppe

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Samfund og dannelse

1. vejledning

Læringsstile