Dag 5
Kulturkompetencer:
- læse
- skrive
- regne
- it
didaktisk design er at formgive undervisningen
didaktiske hv-spørgsmål
Gilly Salmon
5 stage model.
- Acces and motivation - adgang og motivation - ift vores eget projekt må motivationen for eleverne være at på sigt få en læreplads og dette projekt kan hjælpe dem i gang med praktikplads søgning.
Vi skal sørge for de har adgang til de platforme de skal brug undervejs, både tegnefilms programmet og Padlet. - Team building- online socialisering - Her kan vi evt lave en personlighedstest (evt belbins) hvor der ud fra deres svar bliver delt grupper.
- Information Exchange - informations udvekling - Her skal de lave rolle spil. ca en halv time til hver tema og grupperne rotere plads så de kommer igennem alle 5.
- Knowledge Construction - videnskonstruktion - Her skal de så bruge deres opsamlede viden fra rolle spillene til at konstruere en tegne film.
- Review - vidensudvikling - Til sidst skal vi se filmene sammen og via padlet skal vi lave evaluering.
være spicifikt på hvad evalueringen går ud på. Hvorfor er det godt?
Carpe diem
Blueprint - hvad vil vi?
Hanne havde oprettet en Padlet til os. :)
Vi har lavet denne Padlet i vores studiegruppe
Kommentarer
Send en kommentar