Opsamling/feedforward

 Hvad er gået godt?

- For mig har det givet rigtig god mening at vi diskuterer tingene i studie grupperne. Jeg lærere bedst ved at være aktiv deltagende og netop kunne diskutere de emner der bliver bragt op.

- Det har givet rigtig god mening at tale om de unges brug og vaner i den digitale verden, både kritik, sociale medier, sprogbrug mv.

Hvad har været en udfordring?

- Det er en kæmpe udfordring for mig at tage noter. Jeg formår ikke at kunne skrive samtidig med jeg skal lytte. Dette har altid været en udfordring og den er desværre ikke blevet nemmere med årene.

- Jeg er ordblind så når jeg skal læse tekster i timerne tager det ofte en del længere tid i forhold til mine medstuderende, så nogen gange går timen i gang uden jeg har læst op på det jeg skal.

- Syntes stadig det er svært med det fagsprog der er på KP. Har glemt meget af det fra tidligere moduler og nye ord tager lang tid om at rodfæste sig. Meget af min tid i undervisningen går med at forstå de ord, begreber og vendinger der bliver brugt.

Hvad vil jeg have særlig fokus på næste gang i forhold til egen læreproces?

- Jeg vil prøve at få installeret et læse program så jeg evt kan læse hurtigere

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Samfund og dannelse

1. vejledning

Læringsstile